Carti de vizita în online 6 lucruri de urmat

ianuarie 29, 2015

Odata cu irupția online-ului în majoritatea aspectelor felului în care se rulează o afacere astăzi, în special laturile ce țin de comunicare, a estima că o mulțime de lucruri se vor schimba dramatic era un adevăr subînțeles. Părea că, în special hârtia tipărită va avea de suferit. Părea că toate tipăriturile vor avea de suferit. Într-adevăr, multe din cele mari ale tiparului, ziarele de exemplu, aproape că au dispărut, tirajele lor scăzând major. Ca și dinozaurii din vechime.

Cine a supraviețuit și chiar mai mult a prosperat din fauna celor ce ies din tipar? Dacă te-ai gândit la cărțile de vizita răspunsul este corect. Aceste instrumente umile și utile de marketing primar sunt supraviețuitorii și într-un fel câștigătorii schimbărilor dramatice aduse de online în mediul tipăriturilor.

Cartea de vizită a fost și este un mod succint de a prezenta ce faci și cum poți fi contactat din cauza a ceea ce faci. Un mod ce pare ca și-a atins o stare de echilibru de implementării, cărțile de vizită achitându-se rapid și eficient de sarcina de comunicare, forma în care fac acest lucru fiind neschimbată de multă vreme. Totuși, în evul online media socială a adus o schimbare profundă în felul în care se menține contactul cu clienții, colegii, furnizorii, etc. Ce trebuie să se facă, cum să fie revizuită cartea de vizită, astfel ca ea sa fie adaptată la noua realitate? Trebuie sa știi că oferim servicii exceptionale de print digital de carti de vizita, atât calitativ cât și ca preț. Iată ce ar fi bine să urmărești:

  1. Să incluzi informațiile necesare. Care sunt aceste informatii? Pe cartea de vizită se trec informatiile de care au nevoie clienții tăi ca să te contacteze pentru ceea ce faci sau ești sau oferi. Acestea sunt numele, functia, numele/logo-ul firmei, locația, telefonul, emailul și adresa de website.
  2. Candidații la eliminare Adrese de media socială. Facebook, Twitter și Google Plus sunt linkurile standard cand e vorba de adrese de media socială ale unei firme moderne, dar ele pot fi mai multe. A le trece pe toate la îngrămădeală pot dinamita impresia favorabilă ce ar trebui sa o lase orice carte de vizită. Se poate utiliza verso-ul si trece acolo toate adresele.
  3. Fotografii. Cele mai multe cărți de vizită nu prezintă fotografii. Dar acest lucru, atunci când folosești cartea de vizită ca pe un instrument de marketing, nu mai este justificat ci este indicat să plasezi o poza descriptiva a produsului.
  4. Codul QR. Pentru cine nu știe codurile QR sunt coduri de bare pe care telefoanele inteligente le pot citi, decoda. Într-un cod QR se poate coda informație text diversă. De la un link către situl firmei sau profilul LinkedIn la o scurtă dar esențială ofertă de servicii sau produse. Cu ajutorul unui smartphone pe care se află instalată o aplicație corespunzătoare, se citește codul QR și se lansează automat adresa de web sau deschide un program de citire adecvat pentru textul decodat. Pentru claritate se plasează pe spate.
  5. Cărți de vizită ieșite din tipare. Când folosești o realizare neobișnuită, creativă a cărților de vizită trebuie sa te asiguri că ele se potrivesc domeniului de afaceri, tipului de servicii sau produse. Creativitatea trebuie subordonata scopului deservit de către o carte de vizită. De a fi contactat pentru ceea ce faci/vinzi.

Nu vă uitati cărțile de vizită acasă. Ziua de lucru e plină de prilejuri de a le înmâna și a stabili noi contacte folositoare pentru viitor.



» Preluat de pe LivePr.ro
- Carti de vizita în online 6 lucruri de urmat

Alte Stiri & Articole

Ooni Koda

Web site realizat de Dow Media servicii Web Design | Gazduire Web furnizata de SpeedHost.ro